Ta »nujno« je razlog, da danes več kot polovica uporabnikov že ve, kaj je AdWords oglaševanje, česar še nekaj let nazaj ljudje niso vedeli ali pa so se zaradi takšnega ali drugačnega razloga izogibali tem oglasom. Seveda, klikanost na AdWords oglaševanje oz. SEM, kot lahko tudi rečemo, je še vedno nižja kot na ostalih deset zadetkov na prvi strani iskalnika Google, vendar pa se SEM oglase tudi vztrajno povečuje.
Razlog za to je vsekakor tudi to, da imamo ljudje vedno manj časa in zato kliknemo na prvi zadetek, ki ga vidimo, ne pa da je treba dolgo časa iskati in izgubljati čas s prebiranjem različnih spletnih strani. Če pa pogledamo še dodaten, zelo pomemben razlog za AdWords oglaševanje na strani ponudnikov, ki izhaja iz kupcev, pa je tudi v tem, da je na prvi strani iskalnika Google le 10 mest, v primeru, da pa je konkurence veliko, pa je tudi z optimizacijo spletne strani izredno težko doseči prvo stran in lahko mine kar nekaj mesecev. Pri tem pa je vsekakor nujno treba dodati, da je največ zadetkov ravno na prvo mesto, klikanost potem upada do tretjega in četrtega mesta, potem pa je ponovno malenkost višja spet na mestih od 8 – 10, kjer pa se AdWords oglaševanje zopet pojavlja. Zato je seveda velikemu številu prodajalcem Google AdWords oglaševanje pravzaprav edina rešitev, da jih kupci sploh opazijo in imajo na ta način šele možnost kaj prodati. Glede na to nujnost pa je seveda posledično tudi popolnoma razumljivo, da je sedaj že tudi konkurenca za AdWords oglaševanje zelo velika v določenih panogah, kar pomeni, da mora v teh primerih prodajalec ponuditi kar nekaj evrov več za posamezen SEM oglas, da se sploh prikazuje s svojimi oglasi ves čas med oglasi in še kar nekaj evrov več, da je z oglasi na prvem, morda drugem mestu. Razlog za to je popolnoma razumljiv, vsi si želijo biti na prvem mestu in za AdWords oglaševanje velja, da se cena na posamezen klik oblikuje samo in izključno na podlagi ponujenih cen na posamezen klik. Lahko je to le nekaj centov in tudi po nekaj evrov, razlika vsekakor torej je več kot očitna in je samo odraz konkurence na trgu.